x تبلیغات
شهر ایده ال

پایه چراغ خیابانی در مازندران

 پایه چراغ خیابانی

پایه چراغ خیابانی در مازندران

پایه چراغ خیابانی از پرمصرف ترین سیستم های روشنایی شهری است که با هدف نورپردازی محیط مورد استفاده قرار می گیرد. شکل ظاهری اکثر پایه چراغ های خیابانی مشابه یکدیگر می باشد و تفاوت اصلی آنها در تعداد براکت یا دستک نگهدارنده پروژکتور یا چراغ لاک پشتی آن است که می تواند به صورت یک طرفه و یا دو طرفه طراحی و تولید شود. پایه چراغ خیابانی دارای بدنه ای از جنس فولاد ST37 است. این پایه چراغ ها به روش رنگ صنعتی و یا گالوانیزه گرم پوشش داده شده اند.

مجموعه بازی پلی اتیلن در قم

 مجموعه بازی پلی اتیلن

مجموعه بازی پلی اتیلن در قم

مجموعه بازی پلی اتیلن از پرمصرف ترین وسایل بازی کودکان در شهر می باشد. این محصول در بسیاری از مکان ها از قبیل پارک ها، بوستان ها، مهد کودک ها، باغ ها، ویلاها، مراکز خرید و... کاربرد دارد. مجموعه بازی پلی اتیلن از دو بخش اصلی به نام اسکلت فلزی و قطعات پلی اتیلنی تشکیل شده است. این محصول در مقابل شرایط آب و هوایی مختلف مقاومت بالایی دارد. مجموعه بازی پلی اتیلن با توجه به پارامترهایی از قبیل ابعاد و اندازه، جنس و کیفیت مواد سازنده، نوع طراحی، تعداد سفارش و... قیمت گذاری می شود.

ست ورزشی پارکی در خوزستان

 ست ورزشی پارکی

ست ورزشی پارکی در خوزستان

ست ورزشی پارکی یکی از پرکاربردترین لوازمی است که به صورت رایگان و در جهت ورزش همگانی در دسترس عموم مردم قرار گرفته است. این محصول از مزایای بسیاری برخوردار است که از مهم ترین آنها می توان به تقویت عضلات، آرامش اعصاب، کاهش وزن، تقویت گردش خون، افزایش اعتماد به نفس و... اشاره کرد. ست ورزشی پارکی در پارک ها، بوستان ها، فضای سبز، باغ ها، ویلاها، مدارس، پادگان ها و... کاربرد دارد.

ست ورزشی پارکی در هرمزگان

 ست ورزشی پارکی

ست ورزشی پارکی در هرمزگان

ست ورزشی پارکی یا دستگاه بدنسازی پارکی یکی از عناصر مهم در مبلمان شهری است. این محصول از مزایای بسیاری برخوردار است که از مهم ترین آنها می توان به تقویت عضلات، آرامش اعصاب، کاهش وزن، تقویت گردش خون، افزایش اعتماد به نفس و... اشاره کرد. ست ورزشی پارکی قابل استفاده در بسیاری از مکان های عمومی و خصوصی از قبیل پارک ها، بوستان ها، فضای سبز، باغ ها، ویلاها، مدارس، پادگان ها و...می باشد. این محصول در برابر رطوبت مقاوم بوده و دچار زنگ زدگی و خوردگی نمی شود.

پایه چراغ خیابانی در گلستان

 پایه چراغ خیابانی

پایه چراغ خیابانی در گلستان

پایه چراغ خیابانی یکی از پرکاربردترین سازه های روشنایی است که به منظور نورپردازی و روشنایی محیط مورد استفاده قرار می گیرد. ارتفاع این پایه چراغ  به طور معمول بین 3 الی 15 متر متغیر می باشد. پایه چراغ خیابانی در برابر شرایط جوی مختلف نظیر باران، برف، سرما، گرما و.... مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. این محصول دارای بدنه ای مقاوم و مستحکم از جنس فولادد ST37 است. سطح خارجی پایه چراغ خیابانی به روش گالوانیزه گرم و یا رنگ صنعتی پوشش داده شده است.

برج نوری در اراک

 برج نوری

برج نوری در اراک

برج نوری با نام های دیگری همچون برج روشنایی یا دکل نوری در بازار شناخته می شود. این محصول در جهت روشنایی و نورپردازی محوطه های وسیع مورد استفاده قرار می گیرد. برج نوری در پالایشگاه ها، اسکله ها، بنادر، کارخانجات، اتوبان ها و... کاربرد دارد. در تولید برج نوری از ورق فولاد ST37 استفاده می شود. سطح خارجی این سازه به روش گالوانیزه گرم پوشش داده شده است. این محصول از مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی مختلف نظیر باران، برف، گرما، نور خورشید و... برخوردار است.

سطل زباله بتنی در اهواز

 سطل زباله بتنی

سطل زباله بتنی در اهواز

سطل زباله بتنی یکی از اصلی ترین تجهیزات شهری است که در جهت ذخیره و نگهداری زباله ها و پسماندها مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول از ظاهر زیبا و مطلوبی برخوردار است و سهم بسزایی در زیباسازی و مرتب بودن چهره شهر دارد. سطل زباله بتنی به دلیل آنکه از بتن ساخته شده است از دوام و مقاومت بالایی در برابر ضربات و صدمات احتمالی برخوردار است و دچار ترک خوردگی و شکستگی نمی شود. این محصول با توجه به عوامل متعددی همچون ابعاد و اندازه، نوع طراحی، مصالح به کار رفته مرغوب و یا نامرغوب، تعداد سفارش و... قیمت گذاری می شود.

سطل زباله بتنی در کرمانشاه

 سطل زباله بتنی

سطل زباله بتنی در کرمانشاه

سطل زباله بتنی یکی از پرکاربردترین انواع سطل زباله های پارکی است. این محصول در پارک ها، بوستان ها، باغ ها، ویلاها، مدارس، بیمارستان ها، پیاده روها و... کاربرد دارد. سطل زباله بتنی از ظاهر زیبا و مطلوبی برخوردار است و سهم بسزایی در زیباسازی چهره شهر دارد. این سطل زباله ها به دلیل آنکه از بتن ساخته شده اند وزن سنگینی دارند بنابراین نمی توان آنها را به قصد سرقت حمل و جا به جا کرد. سطل زباله بتنی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف نظیر بارش باران، برف، سرما، گرما و... مقاوم می باشد.

سطل زباله بتنی در گیلان

 سطل زباله بتنی

سطل زباله بتنی در گیلان

سطل زباله بتنی یکی از اجزای مهم مبلمان شهری است که در جهت حفظ نظافت و پاکیزگی محیط زیست مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شود. سطل زباله بتنی اغلب در فضای باز همچون پارک ها، خیابان ها، بوستان ها، پیاده روها، باغ ها، ویلاها و... کاربرد دارد. سطل زباله بتنی از تنوع زیادی در طرح و مدل برخوردار است. این سطل زباله ها قابلیت ترکیب با سایر متریال ها همچون چوب، سنگ، فلز و... را دارا می باشند. سطل زباله بتنی در مقابل شرایط آب و هوایی مختلف نظیر باران، برف، سرما، گرما و... مقاوم می باشد.

سطل زباله فلزی در سیستان و بلوچستان

 سطل زباله فلزی

سطل زباله فلزی در سیستان و بلوچستان

سطل زباله فلزی یکی از مهم ترین اجزاء مبلمان شهری می باشد که در پارک ها ، خیابان ها و فضای سبز شهر ها مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای دوام و استحکام بالایی است و در اثر ضربه و عومل محیطی دچار آسیب نمی شود. سطل زباله فلزی در برابر رطوبت مقاوم بوده و دچار زنگ زدگی و خوردگی نمی شود. سطل زباله فلزی براساس روش تولید به سه دسته لوله ای، چدنی و CNC تقسیم می شود. این محصول با توجه به عوامل متعددی همچون ظرفیت، نوع طراحی، نوع رنگ، جنس و ضخامت ورق مورد استفاده، تعداد سفارش و... قیمت گذاری می شود.

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد